آینده وبلاگ هایی که به سبک مجلات ساخته شده اند: روش ها و ایده های طراحی ( قسمت پنجم )

اگر جزو طراحی سایت هایی هستید که روزانه مقدار کمی پست به روز رسانی می کنید می توانید از طراحی سایت ساده ای که بر روی طراحی سایت Ad Age قرار گرفته است استفاده کنید که پست های خود را در قالبی خطی مانند بر روی هوم پیج قرار می‌دهد.

این طراحی سایت از روش منحصر به فرد خود برای قرار دادن اطلاعات استفاده می‌کند و این روش را مانند ویجت مربوط به استوری به کار می گیرد. مطمئناً استفاده از این روش در طراحی سایت بدون نقص نیست، اما استفاده از آن بسیار جذاب تر از طراحی سایت های ساده وبلاگ به نظر می رسد.

اگر به دنبال تکنیک هایی برای قرار دادن مقالات مختلف در طراحی سایت های ای ساده با جزئیات کمتر هستید، حتما نگاهی به این طراحی سایت بیندازید تا بتوانید روش های مورد نظر خود را در آن پیدا کنید.

بهتذ است نگاهی به طراحی سایت های مورد علاقه خود که با قالب مجله مانند طراحی سایت شده‌اند بیاندازید و طراحی‌های قسمت home page آن ها را مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل قرار دهید. چه چیزی در رابطه با طراحی سایت مورد نظر است که توجه شما را جلب می کند؟ چه چیزی استفاده از آن طراحی سایت را آسان یا سخت می کند؟

هیچ گونه پاسخ صحیحی برای طراحی سایت های مجله مانند مدرن وجود ندارد. تمامی آن ها دارای ویژگی های مشابه هستند، اما در عین حال خصوصیات و ویژگی هایی دارند که آن ها را از یکدیگر در طراحی سایت متمایز می کنند.

بهتر است روشی را پیدا کنید که بیشترین همخوانی را با طراحی سایت شما دارد و با استفاده از روند های رایج، وبلاگ خود را به دنیای طراحی سایت های آینده وبلاگ های مجله مانند وارد کنیم.

طراحی سایت های وبلاگ آینده

می توان آینده ای را تصور کرد که در آن وبلاگ نویسان همچنان وبلاگ های خود را با استفاده از طراحی سایت های ساده اداره می کنند، در حالی که برخی طراحی سایت‌ ها نیز هر روزه جزئیات بیشتری را بهطراحی سایت خود اضافه می کند.

مدیریت وبلاگ شخصی کاری اشتباه نیست، در حقیقت به اغلب افراد پیشنهاد می‌شود تا از طراحی سایت های قدیمی وبلاگ برای وبلاگ های شخصی و برندهای کوچک تر استفاده کنند.

اما برای برندهای برتر و طراحی سایت های مشهوری که از قالب های مجله مانند استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود تا روش‌های قدیمی را فراموش کنند و همواره به سمت طراحی سایت های جدیدتر حرکت کنند. با استفاده از روندها و روش های گفته شده، طراحی سایت و ایجاد قالب مجله مانند بدون نقص کاری مشکل نیست و استفاده از روش های طراحی جدید برای برندهای معتبر، باعث می شود تا توجه کاربران و بازدیدکنندگان را به صورت تصاعدی جلب کنند و تعامل را با طرفداران و کاربران طراحی سایت خود تا حد زیادی افزایش دهند و طراحی سایت خود را از سایر وب سایت های مشابه متمایز کند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/123/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.