10 روش برای طراحی با استفاده از نوشته روی عکس

یکی از بهترین تکنیک ها در طراحی سایت ، استفاده از تایپ و فونت در اطراف تصاویر است، اما این روش در عین حال می تواند یکی از سخت ترین مفاهیم برای اجرا باشد تا بتوانید آن را به صورت موفقیت آمیز در وب سایت خود به اجرا در بیاورید.


برای استفاده از این روش باید از تصویر درست و تایپوگرافی مناسب استفاده کنید و به خوبی بدانید که هدف شما برای استفاده از این نوع روش در طراحی سایت چیست. اگر احساس می کنید آماده پذیرفتن این چالش هستید، بهتر است با 10 روش برای استفاده بهتر از این سبک آشنا شوید و آن را به کار بگیرید:

1. افزودن تضاد یا کنتراست

متن استفاده شده در طراحی سایت باید خوانایی قابل قبولی داشته باشد و به خوبی استفاده شود. اطمینان حاصل کنید که در متن استفاده شده از رنگ های مختلف استفاده می کنید تا در ترکیب با تصویر مورد نظر، خوانایی قابل قبولی داشته باشد. اگر تصویر استفاده شده دارای پس زمینه تیره است، از رنگ سفید یا رنگ‌های روشن برای متن خود استفاده کنید. اگر تصویر پس زمینه دارای رنگ روشن است، بنابراین بهتر است از نوشته های تیره استفاده کنید.

 
متن استفاده شده در عکس طراحی سایت باید با تصاویر به صورت کامل همخوانی داشته باشد. برای مثال، تصویر فوق، اندازه تصویر مورد نظر بزرگ و برجسته است، در حالی که نوشته استفاده شده باریک و روشن است. این عناصر به خوبی با یکدیگر کار می کنند، اما در عین حال دارای تضاد خاصی با یکدیگر هستند.

2. متن مورد استفاده را با تصاویر ادغام کنید

گاهی اوقات، متن استفاده شده در واقع بخشی از تصویری است که در حال کار بر روی آن در طراحی سایت هستید. موفقیت در این امر می‌تواند کاری سخت باشد و تنها در موارد محدودی به خوبی عمل می کند. برای موفقیت در این امر نیاز به تصویری ساده و کلماتی دارید که به خوبی با یکدیگر هم خوانی داشته باشند، طراحی سایت مک لارن از این امر به خوبی استفاده کرده است و تصور خود را به خوبی با متن موردنظر ادغام کرده است تا بتواند هدف خود را به کاربران منتقل کنند.

3. جریان بصری را دنبال کنید

کار با بخش بصر یک تصویر، یکی از مهم ترین روش ها هنگام استفاده از تصویر و متن به صورت همزمان است. باید کلمات را به نحوی استفاده کنید تا در قسمت های مناسبی از یک تصویر در طراحی سایت قرار بگیرند و نیاز است تا نوشته ها مورد نظر را در قسمت های مهم تصویر قرار ندهید. این بخش ها شامل چهره ها، بخش های مهم عکس، یا محصولی است که در تلاش برای معرفی و نمایش آن هستید.

برای استفاده مناسب از تصاویر، به دنبال فضاهایی باشید که می توانید نوشته های خود را به صورت خوانا در آن قرار دهید، در حالی که نوشته های مورد نظر هیچ گونه تداخلی با قسمت های مهم تصویرطراحی سایت نداشته باشند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/99/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.