حذف بخش هایی از کنسول جست و جوی گوگل

ابزار بازرسی سئو ی url گوگل هم اکنون url کانونی گوگل را نمایش می دهد.


شرکت گوگل، اعلام کرد فرمان اطلاعاتی که در مورد سئو برای کاربران مفید نیست و استفاده زیادی از آن ها نمی کنند را حذف خواهد کرد و همچنین اعلام کرد که ابزار بازرسی url داده های مورد نیاز کاربران را به آن ها عرضه خواهد کرد.

فرمان اطلاعاتی یا Info Command. فرمان اطلاعاتی، که در مواردی مانند info:searchengineland.com استفاده می شود هم اکنون url کانونی، برای url هایی که با استفاده از این اطلاعات وارد کردید را به شما باز می گرداند. ابزار بازرسی سئو ی url هم اکنون url کانونی را برای url هایی وارد کرده اید نمایش می دهد. بنابراین شرکت گوگل اعلام کرد که فرمان اطلاعاتی دیگر کاربرد خاصی در سئو ندارد و کاربران نیازی به آن پیدا نمی کنند.

پیش از این، فرمان اطلاعاتی نه تنها url کانونی را نشان می داد، بلکه پیوندها یا لینک هایی را به Cache، صفحات مشابه، پیوندها، صفحات از سایت و موارد مشابه را نیز نمایش می داد. شرکت گوگل اغلب این داده های سئو را در نوامبر 2017 حذف کرد.

چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد؟

به زودی Info Command هیچ گونه از اطلاعات سئو ی خود را نمایش نمی دهد. شرکت گوگل، ابزار بازرسی url را به نحوی تغییر داده است تا هر گونه url کانونی را نمایش دهد.

پیش از این این ابزار سئو تنها ویژگی را نشان می داد که شما در قسمت کنسول جستجوی گوگل آن را مدیریت می‌کردید. با وجود این تغییر، اطلاعات و ویژگی هایی مانند Command نیز حذف خواهد شد. این روش، یکی از راه های کشف url های سئو شده کانونی بود. به دلیل عدم استفاده زیاد از این ویژگی و به روز رسانی و افزودن ویژگی های جدید سئو به ابزار بازرسی ،url دیگر نیازی نبود تا از این ویژگی استفاده شود. همچنین ابزار بازرسی url به کاربران و صاحبان وب سایت کمک خواهد کرد تا از URL های خود به نحو احسن استفاده کنند.

بخش کانونی در ابزار بازرسی url

هم اکنون، هنگامی که url را در ابزار بازرسی url اجرا می کنید، بخش مرکزی مشخص شده توسط کاربران و بخش کانونی مشخص شده توسط گوگل را به شما نمایش می دهد. بخش منتخب گوگل، url هایسئو یی است که توسط این شرکت انتخاب شده است. سایر نسخه ها را می توان توسط عامل هایی مانند نوع دستگاه استفاده شده توسط کاربران و زبان انتخابی آن ها ارائه داد. در این بخش، لایو تست یا آزمایش زنده قابل دسترس نیست و گوگل، URL کانونی سئو را تنها پس از نمایه کردن یا ایندکس کردن صفحه مورد نظر انجام می‌دهد.

هم اکنون برای مشاهده url منتخب سئو ی گوگل به عنوان url کانونی، نیاز است تا دسترسی تایید شده ای به سایت، در کنسول جستجوی گوگل داشته باشید و url مورد نظر را در ابزار بازرسی url وارد کنید. پیش از این، قادر بودید تا از این فرمان اطلاعاتی در بخش عمومی کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/95/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.