6 مزیت استفاده از رویکرد کپی برای طراحان ( قسمت دوم )

3. دو برابر اهداف را بررسی کنید

همانطور که پروژه طراحی سایت در حال حرکت است، شما همچنین باید محتوا را در برابر اهداف خود چک کنید. من در مورد اهداف کاربر و اهداف کسب و کار صحبت می کنم. در مقیاس ماکرو، شما می توانید چک کنید که آیا محتوای کلی با اهداف کاربر و اهداف در نظر گرفته شده هماهنگ شده است یا نه . و اینکه آیا هر صفحه شخصی به اهداف خود رسیده است ؟ در سطح میکرو، آیا هر بخش فردی است؟ حتی هر جمله؟

اگر کپی و محتوای برنامه ریزی شده از این اهداف به شدت متفاوت باشد، زمان مناسب برای بازنویسی آن در طراحی سایت است. حتی اگر محتوا فقط کمی تغییر کند، این به شما یک فرصت عالی برای شروع بهینه سازی آن می دهد. اصلاح کپی و تنظیم دارایی های محتوا به صورت مستقیم تر، راهی عالی برای استراتژی برای نرخ های بالاتر و نرخ بازده پایین است.

4. خلاصه کردن ، خلاصه کردن ، خلاصه کردن

یک نقل قول مشهور از کتاب "کتابچه تجربه کاربر مشهور" استیو کروگ " به نام "فکر نمی کنم" وجود دارد: "نیمی از کلمات را در هر صفحه طراحی سایت خلاص کنید، سپس از نیمی از آنچه که باقی مانده است خلاص شوید."

همه ما می دانیم که تعداد زیادی از متن برای تجربه کاربر، قابلیت استفاده، قابلیت خواندن یا معیارهای طراحی سایت مناسب نیست. با این حال، اغلب اوقات، بسیار بیشتر از یک کپی در یک صفحه به پایان می رسد و باید وجود داشته باشد.

برش نسخه و محتوا توسط 75 درصد، یک حرکت استراتژیک است. صفحه فرود در طراحی سایت Bitcharge یک مثال فوق العاده از نسخه کوتاه است که به نقطه است. همه آنها فقط سه حرف دارد.
در وب سایت ها، کمتر بیشتر است
همانطور که شما طراحی سایت خود را خلاصه می کنید، شما فروش خود، جریان کاربر، نقشه سایت، ناوبری و بیشتر را بهبود میبخشید . حذف بخش کل یا کل صفحات عالی است اگر مسیر خرید را برای دسترسی بیشتر فراهم کند.

صفحه فرود طراحی سایت Incomee یک نمونه عالی از زمان کمتری است. آنها در حالی که نقاط لازم را در اختیار دارند، کپی را به حداقل مطلق می رسانند.

5. بررسی برای نام تجاری

اکنون که کپی بهینه سازی شده است، ایده خوبی است که آن را در برابر نام تجاری بررسی کنید. من به تن و صدا اشاره میکنم آیا آن به تنهایی با اهدافی که برند دارد مطابقت دارد ؟ آیا با شخصیت برند هماهنگ است؟ اگر بله، حرکت کن . اگر که نه ، طراحی سایت را بازنویسی کن

6. طراحی بصری را تنظیم کنید

هنگامی که می گویم یک رویکرد اولین کپی کمک می کند تا طراحی سایت بصری ایجاد شود، منظورم این است که بخش های هر صفحه به روشنی تعریف شوند . این به انواع جنبه های طراحی سایت ، به خصوص طرح کمک می کند . ساختن صفحه اصلی از Unwander، ساختارها از قبل به خوبی ساخته شده بودند. حالا من مجبور شدم نوشتنی ها را با دیداری ترکیب کنم
رویکرد اولین کپی یک فرآیند همکاری زیاد است. هنگام تصمیم گیری در مورد محتوا، طراح معمولا با کپی کردن و یا بازاریابان کار می کند. حتی توسعه دهندگان نظرات خود را در مورد اینکه کدام مفاهیم را می توان توسعه داد، ارائه می دهند. چیز بزرگ این است که این گفتگوها در اوایل این پروژه آغاز می شود که برای همکاری های موفق تر امکان پذیر است.

با توجه به ماهیت مشارکتی رویکرد اول، شما قبلا طراحی سایت بصری را آغاز کرده اید. به عنوان مثال، شما می دانید که قهرمان صفحه و صفحه پایینی صفحه اصلی دارای تصاویر بزرگ از سخنران برجسته است. شما می دانید کدام بخش ویدیو را به عنوان پس زمینه و غیره ترکیب می کند.

چرا رویکرد کپی اولین کار می کند؟

بزرگترین چیزی که می توانم در مورد رویکرد اولین کپی بگویم این است که به دلیل ماهیت همکاری و برنامه ریزی آن، کمک می کند تا اصلاحیه ها را اصلاح و UX را تقویت کند. به همین دلیل است که زمانطراحی سایت مرحله بصری و UI، همه صفحات و بخش های آنها قبلا توسط همگان درگیر شده است. این باعث می شود دامنه خزیدن تقریبا غیرممکن باشد. این یک راه موثر برای هدایت پروژه های طراحی سایت آینده است


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/82/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.