با مقالات دقیق و کامل در گوگل چه خبر؟

هفته پیش گزارشات زیادی در مورد سئو وجود داشت که گوگل با پررنگ کردن مقالات دقیق و کامل در نتایج جستجو آن را انجام داد.ما از گوگل درباره این سوال کرده بودیم.


گوگل چی گفته ؟

سخنگوی گوگل بهمون گفته "وقتی مناسب باشد(مطرح شود)،ما انجام میدهیم و برای بالا آوردن بهترین کیفیت محتوایی بادوام به عنوان بخشی از نتایج جستجوی کلی سئو ادامه خواهیم داد."

گوگل گفته که برنامه نویسی که در همکاری با نوعی از محتوی تغییر یافته استفاده میشود،و اینکه شبیه به دلیلی برای این است که چرا ابزارهای ردیابی سقوط(ضرری) را در مقالات دقیق و کامل سئو نشان میدهد.

مقالات دقیق و کامل چی هستند؟

مقالات دقیق و کامل در سال 2013 به عنوان راهی برای پررنگ کردن فرم طولانی تر محتوی سئو از اینکه چه چیزی برای سازماندهی کردن و منابع کیفیت بالا ظاهر میشود شروع شد.موقع شروع کردن،گوگل این محتوی را در این بخش برچسب شده"مقالات دقیق و کامل"در نتایج جستجو نشان داده.در 2015،گوگل برچسب را برداشت و تضاویر کوچک را توسط رابط ضمیمه کردند.

ابزارهای ردیابی چه چیزی را نشان میدهند:مردم در Moz گزارش کردند که مقالات دقیق و کامل از نشان دادن نتایج جستجوی سئو به طور کامل خودداری کردند.

بنابراین،بعد از همه ی نامنظمی آخر هفته،ما 0% از مقالات دقیق و کامل در این صبح را میبینیم.هیچ اثری از 3 پک هایی که شمارش صفحات 1 تا 12 را بالا بردند نیست.یا تست هستند یا اکنون کاملا یکی هستند.

Fiveblocks،شرکت دیگری که این مسیرها را ردیابی میکند،همچنین تائید کردند که دور شدند:

به واسطه تیم جستجوی ما و شانسمون 500 داده طی روزهای گذشته جمع آوری شده.اسکرین شات از شرکت های خاص بعدا میاید.

Ari Roth از FiveBlocks به من داده ای را از ابزار IMPACT نشان داد که شروع کاهش ها را در 6 مارس نشان میداد.
این اولین بار نیست که گوگل مشکلاتی را در نشان دادن مقالات کامل و دقیق داشته.چند سال پیش آنها برای 17 روز گمشده بودند.

آیا انها دور شدند؟

ما با دقت مقالات دقیق و کامل سئو را ردیابی نمیکنیم اما وقتی من برای موضوعاتی مثل (عطارد) جتسجو کردم من بعضی مثال ها از جزئیات،فرم طولانی،بادوام بودن محتوی دیدم.بعضی از آنها حتی اسکرین شات مثالهای ما را در سال 2015 نشان میدهد.

اما Roth اسکرین شاتی از جستجو برای آمازون در هفته پیش فرستاد.نتایج اصلی در مقاله های دقیق و کامل بود که نتایج حستحوی گوگل را به صورت طولانی نشان نمی دانند.

اینجا اسکرین شات از نتایج اصلی که مقالات سئو را بواسطه Verge, Wired and Gizmodo وجو دارد نشان میدهد.

نتایج فعلی به جای پیوندها بر حسب صفحات اجتماعی آمازون و سایت های خودمان.

چرا باید مراقب باشید؟

برای ناشران،این البته میتونه معنی سقوط در تجارت(خرید و فروش)به واسطه گوگل اگر این به اندازه طولانی محتوی با دوام یا دقیق و کامل را نشان ندهد باشد که بارها و بارها یا به همان انداره یک بار برای اصمینان پیدا کردن از پرس و جوها صورت گرفته باشد.

برای بقیه،مثل شرکت های بزرگ مثل آمازون که پوشش مطبوعات را جذب میکند،این میتونه به معنی تجارت بیشتر برای دارایی خودشان و فعالیت اجتماعی شان باشد.

و بر اساس پوشش خبری رتبه بندی شده سئو ،این میتونه در بخش شهرت برندها مقداری کمک کند.

عنوان های آمازون را که رتبه بندی شده بودند قبول کنید،برای مثال:"رفتار زشت در $175 بیلیون در بازار آمازون." "چرا اینقدر

سخت که از آمازون رهایی پیدا کنید" و "من سعی کردم آمازون را از زندگیم مسدود کنم،اما این غیرممکن بود."
اما مقاله Rolling Stoneکه برای عنوان رنبه بندی شده(بانکی در آمریکا):شکست خوردن درست نیست.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/74/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.