باید قوانین طراحی سایت را دنبال کنید! ( قسمت سوم )

هر چقدر ویژگی های رابط کاربری طراحی سایت متداول و رایج تر باشد احتمال درک مستقیم کاربران بیشتر است. که ویژگی برای ظاهر بلاگ ها هم صدق می کند. هدف شما باید راهبری قوی در بالای صفحه به همراه طبقه بندی مطالب سایت، عنوان های قابل رویت و سپس متن اصلی مقاله باشد. از مدل های کارامد پیروی کنید و برای الهام گرفتن به سایت های دیگر مراجعه کنید.


برای طراحی سایت و بلاگ ها شما می توانید به بلاگ های ساده ی دیگر و حتی مجله های انلاین مراجعه کنید تا ببنید انها از چه عناصری استفاده می کنند. اگر شما چیز جالبی در بین هزاران وب سایت مشاهده کردید، ان می تواند یک سر نخ برای استفاده کردن در وب سایت شما باشد. اما شما باید قرارداد های استاندارد را نیز برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید. برای مثال، صفحه ی جست و جوی گوگل طی چندین دهه اساسا یکسان باقی مانده است. با وجود اینکه مقدار کمی از ان تغییر کرده است اما بخش بزرگی از ان هیچ تغییری نکرده است.

قرارداد های خود را ثابت نگه دارید و ناگهان طراحی سایت خود را به طور کلی و بدون هیچ راه برگشتی تغییر ندهید. وقتی که طراحی سایت شما برای مدت طولانی انلاین و وجود داشته باشد، می توانید مطمئن باشید که بسیاری از مردم با قرارداد ها و استاندار های شما اشنا شده اند. سعی کنید انها را زیاد تغییر ندهید.

در نظر گرفتن این راه حل ها و روش ها تنها مقدمه ای برای سهولت یادگیری می باشد. بنابراین، عملی کردن انها ضروری می باشد. اگر به دنبال مطالب بیشتری برای مطالعه هستید، به مقاله های دیگر سایت ما مراجعه کنید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/69/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.