"آپدیت اصلی مارس 2019":این بزرگترین به روز رسانی که منتشر شد نیست

میگویند که،داده بعضی از سایت ها را که با آپدیت اصلی قبلی سئو آسیب دیده بودند و با آخرین نسخه پیشرفت داشته اند را نشان داده است .


هنوز یکم زود است که درباره آپدیت اصلی مارس 2019 که دوازدهم مارس به دست ناشران و فروشندگان پویا میرسد حرف بزنیم،اما Search Engine Land قادر است که به بعضی از سوال ها توسط گوگل جواب دهد.

بین خطوط بخوانید

وقتی سوال کردیم آیا این آپدیت اصلی جدید سئو برعکس آپدیت های اصلی قبلی است(احتمالا آپدیت اصلی اول آگوست)،سخنگوی گوگل کامنتی برای ما نوشت:"ما دائما در حال بهبود بخشیدن به الگوریتم هامون هستیم و آن را به سمت پیشرفت هدایت میکنیم."

اما،گوگل نه نگفت.به بیان دیگر،گوگل گفته بود با تلاش تغییراتی را برای پیشرفت الگوریتمهای سئو انجام دادیم.گوگل ماهیانه تعدادی آپدیت های اصلی را تولید میکند و هرکدام از اینها هدفی برای ساختن پیشرفت ها هستند.من شک دارم که آخرین آپدیت به منظور حل بعضی از مشکلاتی که آنها با آپدیت های اصلی قبلی داشتند را بهبود بخشیده.

میگویند که، داده بعضی از سایت ها را که با آپدیت اصلی قبلی سئو آسیب دیده بودند و با آخرین نسخه پیشرفت داشته اند را نشان داده.

ارتباط داشتن نسخه پنگوئن

گوگل گفته که این آپدیت سئو ارتباطی با هیچ آپدیت های پنگوئن قبلی ندارد.

"این یک آپدیت پنگوئن نیست،بخاطر اینکه ما به مدت طولانی آنها را نداشته ایم،همون جوری که قبلا گفته بودیم.".این یک آپدیت اصلی بود،همونجوری که ما توضیح داده بودیم.

آپدیت بزرگی نیست

گوگل بهمون نگفته که این آپدیت سئو چقدر بزرگ بود اما گفته بود این بزرگترین آپدیت نبود.گوگل گفته "این آپدیت چشمگیری بود که ما احساس کردیم میتونیم تنظمین کنیم که تائید بشه،در ادامه اینکه ما قبلا چی گفتیم." در واقع،گوگل گفته"این دوره از اینکه بگیم این بزرگترین آپدیت بود که گوگل تاحالا انجام داده."این به معنی هست این آپدیت با دیگر آپدیت ها که بزرگ بودند مقایسه شد.

گوگل بیشتر از این نمیتونه وارد جرئیات بشه که چقدر این آپدیت بزرگ بود،میگه"ما مشخصه ای برای برتری آن نیستیم."

Neural matching(نوعی الگوریتم در گوگل)

گوگل گفته همه ی این آپدیت های اصلی سئو و آپدیت های Neural matching غیر مرتبط هستند.در واقع،گوگل گفته آنها چک کردند تا ببینند آیا هر آپدیت هایی که برای Neural matching گوگل که انتشار شده بودند در زمان های مشخص مثل هر آپدیت های اصلی دیگری بودند یا نه.

شرکت گفته:Neural matchingقسمتی از سیستم رده بندی اصلی سئو بیش از نیم ساله ما است.هیچ یک از این آپدیت های اصلی که ما تائید کرده بودیم با بعضی استفاده جدید از Neural matching همزمان نبودند.

ما به جمع آوری داده ها در بررسی مان ادامه خواهیم داد و به دنبال الگوها میگردیم و دیگر سیگنال هایی که ممکنه قادر باشند به خواننده ها و جامعه سئو کمک کنند.همون جوری که قبلا گفتیم داده های اولیه بعضی الگوهای جالب را تا کنون نشان داده اند.

به علاوه،همچنین ما آپدیت اصلی مارس 2019 را در گردهمایی سئو در SMX Advanced در 3 جون پوشش خواهیم داد.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/66/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.