برندها در بهینه سازی جستجوی صوتی در سه ناحیه کلیدی شکست میخورند

برندهایی که برای راهکارهای بررسی دیدگاه محدود بودند یا وجود نداشتند،در بهینه سازی برای جستجوی صحیح موفق نشده اند و به اندازه کافی کاری برای پست محلی اجتماعی انجام ندادند.


بهینه سازی برای جستجوی صوتی مثل بهینه سازی برای سئو ی محلی است از وقتی که هر دوی آنها "درباره بالاترین رتبه بندی ممکن"در نتایج جستجو هستئد،میگوید که بر اساس یک گزارش جدید توسط Chatmeter،که امتیاز 12 را به ارمغان آورده بود،خرده فروشی های عمده و برندهای رستوران آمادگی جستجوی صوتی شان مورد ارزیابی قرار می گیرد که شامل تارگت،والمارت،اپل و وندی،میان بقیه است.

راهکار یک سئو ی محلی کامل: Chatmeterراهکار سئوی محلی کامل را اینگونه تعریف میکند که به عنوان یک شی شهرت و مدیریت لیست،سئوی محلی،صفحات محلی،صفحات رسانه ای محلی اجتماعی را دارد.

شرکت یک امتیاز "برند محلی دیداری"ساخته بود که ترکیبی از شهرت،شبکه های اجتماعی،قطعات سئو ی محلی است:"سطح فعالیت مشتری،صحت لیست،رده بندی ها،رتبه بندی های مشتری و رقبای محلی همه عوامل مهمی در این امتیاز هستند."همچنین این ایده که اون رتبه بندی ها از استعالامات محلی است در نتایج جستجوی صوتی پیدا خواهد شد.
برنده های تارگت،بازنده های استارباکس:یک امتیازی که بیشتر از 70 است به عنوان لیدر صنعت در نظر گرفته میشود،بین 50 تا 70 میانگین و زیر 50 ضعیف است.هیچ کدام از این برندها در این بررسی به عنوان لیدر صنعت شایسته در این شرایط دیداری نیستند.و استارباکس ها لب مرز افتادن هستند.برنده نهایی تارگت شده.

برندهایی که قوی ترین نمایش ها را در هر دسته داشته اند

  • امتیاز مجله ای: TJ Maxx
  • امتیاز اجتماعی: Starbucks
  • لیست ها: Target
  • جستجوی اصلی: TJ Maxx

Chatmeter همه برندهایی را که در این سه ناحیه کلیدی ضعیف بودند مشاهده کرد

بررسی پاسخ راهکارها،شبکه های اجتماعی محلی و بهینه سازی برای جستجوی صحیح.صحت لیست ها که بیشتر برنها(شامل بقیه برندهای جدول) در این تحقیق بودند تقریبا خوب عمل کرد(یعنی آمار و اطلاعات درستی رو درباره بیشترشون داد).

چرا شما باید مراقب باشید؟

احتمالا،مشکلات سئو را که Chatmeter مشخص کرد میان برندهای چند مکانه و شرکت ها رایج است.شرکت به برندها نصیحت کرد که برای پیشرفت های هدفدار در کل رده بندی های محلی آنها و جستجوی صوتی ویژه آدرس این نواحی(بررسی ها،اجتماعی محلی،جستجوی های صحیح)را بنویسد.

ممکن است بعضی سئو ها در این ایده که بهینه سازی صوتی برای بهینه سازی سئو های محلی یکسان است اختلاف داشته باشند.اما نواحی های کلیدی در کمترین حالت وجود دارد که با همدیگر مشترک هستند.

جستجوهای موبایل میزان سنگینی را از محل مقصد حمل میکنند و جستجوهای صوتی خیلی شبیه به جستجو برای اطلاعات مکان هستند.حداقل با آمار سال 2010 که به صورت زیادی به چاپ رسیده تطابق دارد.

کارشناس سئو و فنون سم کمپین شما را به سمت موفقیت می برند:حضور SMXپشترفته ی Search Engine Land(نام یک شرکتی)،در 3-5 جون نشست هایی برای نخبگان،شبکه(شامل جوایز 2019 Search Engine Land)،و امکانات رفاهی بالا شامل وای فای،غذاهای خوشمزه،و میان وعده است.این تنها شانس شما در یک سال است که سئوهای پیشرفته بیشتری و فنون سم را از کارشناسانی که اعتماد دارید یاد بگیرید.شما با حداقل روش تاثیر در کسب و کار از این جا خواهید رفت که فورا می توانید از آن استفاده کنید..ما تضمین میکنیم.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/62/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.