صنعت سئو " یک میدان مین از حرفه ای های خطرناک "

مقامات استرالیایی اقداماتی را برای طرفداری کوچکی از کسب و کار خواستار شدند و خواستار قانون جدید هستند.


دفتر کسب و کار استرالیا و مسوولان شرکت خانواده کلاهبرداران سئو را مورد هدف قرار می دهند.مسئول کیت کارنل گفته بود که صنعت با خبرهای ترسناک در کسب و کارهای کوچک زیاد شده که توسط مشاوران سئو نفوذ کرده است .

دفاع برای قانون سئو

اون(کیت کارنل)کسب و کارهای کوچک استرالیایی را صدا زده بود تا جلو بیایند که به آنها درباره ی خبرها و قصدهای آنها بگوید تا یافته های خود را به رقابت استرالیایی ها و کمیسیون مصرف کننده در تلاش برای اعلان قانون های جدید ارائه دهد.بر اساس گزارش ای لس لس اس در حال حاضر در جریان گسترده با سیستم عامل های گسترده دیجیتالی پرسشی هست،اما نه به طور خاص که بر روی عملکرد های صنعتسئو تمرکز کرده باشد.

ای اس بی اف ای او اقتدار قانونی خود را ندارد.این میتواند بررسی و دفاع شود اما نمی تواند به طور مستقیم قوانین خود را بسازد یا آن را اجرا کند.

بیشتر مشکلات گزارش نشده اند

تقریبا 100 سئو مربوطه در سال قبل در استرالیا شکایت رسمی شده بودند ،یک عدد نسبتا کوچک.گرچه اداره ی ای اس بی اف ای او باور دارد بیشتر تعهدات سئو جعلی یا سواستفاده آمیزگزارش نشده اند. در مصاحبه ای با مجله کمپانی اسمارت،کارنل گفته که نبود قانون و رشد کلاهبردارها پذیرفته شده " یک میدان مین از حرفه ای خطرناک ".

در آمریکا،گوگل به طور دوره ای اقدامی را علیه سئو ی تقلبی و تخلفی انجام داده.اخیرا گوگل از گروه های عالی بازاریابی شکایت کرد و آنها را از کسب و کار منع کرد.راه حل های کسب و کارهای کوچک،مثل بیشتر کلاهبردارهای دروغین که به کسب و کارهای محلی می گویند که این به گوگل وابسته است.در انگلیس،در سال 2017 سامانگرها شرکت مووته را تعطیل کردند که برای فنون جعلی برای لیستهای خدمات مدیریتی کسب و کار گوگل من را می فروختند.

هچنین گوگل یک مرکز شکایت برپا کرد،جایی که مردم میتوانند سومین دسته از تخلفات قوانین گوگل را گزارش دهند.شامل درست کردن روبوکال ها،یا گول زدن درباره سهامدار بودن با گوگل یا ساختن ادعاهایی درباره رده بندی گارانتی ها.

اس ام بی اس ها میتوانند بهره برداری شوند:با اینکه این قاعده نیست،شیوه اشاره کردن یا دروغ گفتن درباره بودن نماینده یا سهامدار گوگل میان سئو رایج نیست و شرکت های دیجیتالی بازاریابی فورا اس ام بی اس ها را طعمه خود قرار می دهند.بررسی داده های اضهار شده که اس ام بی اس های آمریکا آن ها را دریافت کرده اند بیش از 20 فروش در ماه با تماس از کمپانی هایی که سعی در بدست آوردن کسب و کار بازاریابی خود داشته اند،داشته اند.

بیشتر این ها جعلی نیستند گرچه تعداد کاملا زیادی از روبوکال ها وجود دارد که راهنمایی میکند با لیست شما در گوگل که تائید نشده اند و اداره میکند در حوزه بسیار کهنه که اساسا فریبنده است.

چرا شما باید مراقب باشید؟

تعداد بسیار زیادی ازاستعدادها و مهارت های شرکت سئو و مشاوران وجود دارند،و ادعاهای ساختگی و روش های سوءاستفاده گرانه توسط حامیان بد به این صنعت ضربه میزند و این شهرت و این آوازه ای سراسری است. سئو تقلبی یا هدف حیله گرانه در کسب و کارهای کوچک مشکل قابل توجهی در آمریکا است.گرچه تلاش های موفقیت آمیزی برای تعطیل کردن شرکت های شخصی وجود داشته،مشکل از چندی از نهادها جدا نشده.

گرچه گوگل پرونده های حقوقی را تقبل کرده و شکایت کردن را به طور مستقیم ممکن ساخته،بیشتر از چیزی که میتونه انجام داده بشود وجود دارد برای آموزش کسب و کارهای کوچک درباره اینکه چگونه حامیان بد را شناسایی کنید یا در صورت وجود دستکاری در قراردادها چه کار کنید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/58/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.