25 نکته برای بهینه سازی وبلاگ برای خوانندگان و موتورهای جستجو ( قسمت سوم )

8) توجه به چگونگی نوشتن

یکی از وبلاگ نویسان مورد علاقه من ، عادت ناخوشایندی دارد که نوشته های طولانی با جزئیات را بدون نوشتن حتی یک پاراگراف ساده و با اندازه قلم کوچکتر از حد معمول، می نویسد . اگر برای یک لحظه نگاه کنم، سخت است که جای خود را در نوشته های 1000 کلمه ای آن پیدا کنم. به عنوان یک نتیجه، من آن را اغلب نمیخوانم ، به دلیل آن که خواندن این چنین ، تجربه ی دردناکی است و روی سئو تاثیر منفی دارد .

9) شمارش املا

املا نیز دارای ارزش قابل ذکر است. قبل از اینکه بخواهید مطلبی را نشر دهید ، یکی از چندین مرورگر املایی را روی مطلب خود اجرا کنید . هر واژه ای لازم نیست که کامل باشد و من خودم را مجبور به گمراه کردن در موارد ناخواسته می دانم. اما خود من هم وقتی مطلبی میخوانم و پشت سر هم با غلط املایی مواجه میشوم ، اذیت میشوم. و بله، اگر به اندازه کافی این اتفاق بیفتد، من از سرخوردگی دیگر مطالب را دنبال نمیکنم و آن مطلب سئو ی خود را از دست می دهد .

10) فونتوگرافی شمارش

فونت را طوری تنظیم کنید که به راحتی خوانده شود . برخی از وبلاگ نویسان فکر می کنند باحال است که دست خط خود را به یک فونت سفارشی تبدیل کنند یا از یک فونت مرسوم و مدرن استفاده کنند که به عنوان یک طرح فتوشاپ مناسب تر است !اما هر کسی فونت های عجیب و غریب را نصب نکرده است، یعنی این افراد فونت ها را به صورت استاندارد مانند Times New Roman می بینند، و این واقعا می تواند ظاهر وبلاگ شما را از بین ببرد. بنابراین به جای اینکه متن نوشته های وبلاگ خود را طراحی کنید از یک فونت استاندارد در ابعاد استاندارد برای جذب مخاطب سئو استفاده کنید.

11) ناوباری را فراموش نکنید

آیا این وبلاگ بخشی از یک سایت بزرگتر است، مانند وبلاگ شرکتی در سایت یک شرکت بزرگ؟ فقط به صفحه اصلی وبلاگ مراجعه نکنید. سندیت های اخیر خود را در نوار کناری سایت اصلی برای تشویق بازدید کنندگان برای بررسی وبلاگ نیز پیوند دهید. لینک های داخلی به شدت به سئو کمک می کنند .

12) میزبان شما چقدر سریع است؟

یکی دیگر از وبلاگ های مورد علاقه من به قدری کند است که زمان زیادی از کلیک در Rss من تا ورود کامل به سایت صرف می کند . خوانندگان را اینگونه از دست ندهید، زیرا شرکت میزبان شما فکر می کند 30 ثانیه یک زمان کاملا منطقی برای بارگذاری یک صفحه است.

13) اجتناب از افزونگی ویجت!

بله، قطعا برخی از ویدجت های جالب وجود دارند که شما می توانید به وبلاگ خود اضافه کنید، مانند MyBlogLog یا یک جعبه عکس فلیکر که با گالری عکس شما مرتبط است. اما آگاه باشید که داشتن تعداد زیادی جاوا اسکریپت می تواند سایت شما را کند کند. بنابراین برای بارگیری ویجت های زیبا و اما نه ضروری، زمان بارگیری را قربانی نکنید.

14) دارای عنوان های توصیفی

بعضی از نرم افزارهای وبلاگ باعث می شوند عناوین ورودی شما در صفحات نتیجه موتور جستجو بسیار تکراری باشند و ممکن است باعث کاهش کلیک شما شوند زیرا ممکن است عناوین بسیار بهینه ای داشته باشید. اگر عنوان شما چیزی شبیه به " وبلاگ صنعت تکنولوژی جدید جیسون Xbox 360 عنوان شده برای انتشار آوریل " اعلام شده آن را به "عنوان جدید Xbox 360 عنوان شده برای انتشار آوریل" تغییر دهید .

به دلیل اینکه شما به عنوان یک وبلاگ معتبر در آن بازار شناخته شده اید ، استفاده از نام وبلاگ در اول عنوان به سادگی فضای حیاتی را از بین می برد و باعث می شود که بقیه عنوان سئو به چشم نیاید و در نتیجه جستجو کاهش یابد. و اطمینان حاصل کنید که عناوین شما واقعا ورودی را افزایش می دهند و باعث تعجب خواننده شود نشود که بر روی وبلاگ چه می تواند باشد. اطمینان از داشتن عناوین عالی برای خوانندگان و موتورهای جستجو برای ارسال خوانندگان به شما یکی از اولین گام هایی است که شما باید برای بهینه سازی وبلاگ خود داشته باشید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/38/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.