25 نکته برای بهینه سازی وبلاگ برای خوانندگان و موتورهای جستجو ( قسمت دوم )

2) فقط به طرح رنگ بد ، نه بگو

در حالی که یک رنگ صورتی داغ با رنگ سبز رنگ آهک ممکن است مورد علاقه شما باشد، آنچه را که خوانندگان شما انتظار دارند، در نظر بگیرید. این طرح رنگی ممکن است کاملا بر روی یک سایت شایعه سازی برای نوجوانان کار کند، اما به عنوان وبلاگ شرکتی برای یک شرکت کت و شلوار مردانه، به شدت برای سئو نا متعارف است.

به همین ترتیب، گیمرها از هیچ چیز به جز یک پس زمینه سیاه بر روی یک وبلاگ ایکس باکس 360 استفاده نمی کنند، اما در سایت والدین یا سایت حاملگی به نظر می رسد ترسناک است. بنابراین در حالی که شما با رنگ ها یی متفاوتی را امتحان می کنید تا ترکیب خوبی برای وبلاگ خود پیدا کنید، به خاطر داشته باشید که تجربه کاربر و انتظارات آن را برای سئو در نظر میگیرید.

3) RSS من!

مطمئن شوید که RSS شما موجود است. بسیاری از راه حل های وبلاگ نویسی میزبان به صورت خودکار Rss در دسترس ندارند، بنابراین شما باید آن را به عنوانی فاکتوری از سئو اضافه کنید. و هنگامی که شما آن را اضافه کردید، اطمینان حاصل کنید که این لینک های RSS در یک نقطه واضح است.آن ها را بعد از آخرین 20 پست جدید خود در پایین صفحه فهرست قرار ندهید یا آنها را در یک صفحه جداگانه «درباره ما» پنهان نکنید. همه ی این لینک های اشتراکی مناسب را در نوار کناری خود قرار دهید، دقیقا همان جایی که مردم برای آنها جستجو می کنند. اگر از Feedburner در حال حاضر استفاده می کنید، به گزینه جدید MyBrand خود که به شما اجازه می دهد فید خود را برای یک تجربه کاربری و برای سئو مهیا کنید، نگاهی بیندازید.

4) پیشنهاد RSS و دکمه به اشتراک گذاری

بله، هنگامی که مردم می خواهند به وبلاگ بپیوندند، اغلب آنها به دنبال آرم نارنجی Rssو آرم های جمع کننده ی استاندارد مانند Bloglines می گردند. بنابراین بیشتر زمان صرف کردن برای اضافه کردن محبوب ترین ها به وبلاگ خود است ،می ارزد ، به طوری که بازدید کنندگان به راحتی می توانند اشتراک خود را با یک کلیک بدون نیاز به تلاش زیادی در بخشی از آن انجام دهند . اگر اشتراک گیری خود را سخت کنید، اکثر فقط به دردسر نخواهند خورد. FeedButton یک سرویس ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا چندین RSS aggregator و feed reader را با یک دکمه رولپردازی تک گسترش دهید و سئو کنید.

5) ارسال پست از طریق ایمیل

برخی افراد فقط RSS را دریافت نمی کنند. بنابراین آن را با ارائه یک گزینه برای به دست آوردن پست های وبلاگ خود از طریق ایمیل انجام می دهیم . محبوب ترین سرویس برای انجام این کار به صورت خودکار FeedBlitz است، اگرچه ابزارهای دیگری نیز برای این فاکتور سئو وجود دارد.

6) تصمیم گیری در مورد منابع کامل یا جزئی

آیا شما ارائه خود را کامل انجام میی دهید یا بصورت جزئی؟ این یک ترجیح شخصی است و اغلب به فضای بازاری که شما در آن وبلاگ دارید ، بستگی دارد . یکی از گزینه ها این است که دو قسمت را ارائه دهید، که یکی از آنها یک فید کامل با پشتیبانی تبلیغاتی باشد، با یک آگهی شامل RSS ، و دیگری یک کپی از قطعه بدون تبلیغ و آگهی، که در آن خوانندگان تبلیغات را نمی بینند، اما باید در واقع در هنگام ورود ، وبلاگ شما را بصورت کامل مشاهده کنند. اما این اغلب به ترجیح شخصی و ترجیحات خوانندگان شما بستگی دارد.

7) قطعه / توضیحات محرمانه را بنویسید

اگر شما از قطعه های RSS خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که آنها را مجذوب می کنید یا خوانندگان را با یک cliffhanger ترک کنید تا آنها را تشویق کنید تا برای دیدن ادامه مطالب کلیک کنید و متن کامل را بنویسید. این کار باعث می شود خوانندگان بیشتری از نوشته های شما استفاده کنند تا اینکه بصورت پیش فرض از تعدادی جمله در اول پست در وبلاگ به عنوان قطعه استفاده کنید. از چکیده های خود برای ایجاد علاقه مندی و "کلیک کردن" استفاده کنید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/36/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.