نکاتی در مورد طراحی سایت ( قسمت دوم )

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید طراحی آیکون های شبکه اجتماعی است. این همه به طراحی سایت طراح بستگی دارد که چقدر خوب و اصلی به نظر می آید.


در مورد ایجاد صفحات شخصی در شبکه های اجتماعی فراموش نکنید. شانس بیشتری وجود دارد که افراد شما کسب و کار شما را از وب سایت خود شما پیدا کنند. این به عنوان یک نکته به جای یک روند به نظر می رسد، اما لازم به ذکر است .

طراحی "خود" را طراحی کنید

این یک روند است که من در یک وب سایت پیدا کرده ام و به سادگی آن را دوست داشتم. این به نظر می رسد اصلی و خودمانی است. البته، اگر شما قادر به ایجاد یک طراحی سایت که با دست کشیده می شود باشید . من در جایی مطالعه کردم که این یک روند جدید در طراحی سایت است و من از دیدگاه زیباییشناسی موافقم.

این به سادگی یک چیز اصلی است . من مطمئن هستم دیدن یک طراحی سایت که با دست کشیده شده مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را به یاد خواهند داشت . اگر چه این یک روند جدید نیست، اما بسیاری از طراحان وب از آن اجتناب می کنند. من فکر می کنم این یک راه عالی برای نزدیک شدن به طراحی سایت شما است، با توجه به این واقعیت که لازم نیست که کامل باشد، اما قطعا یک لمس شخصی برای وب سایت خود اضافه خواهید کرد.

طرح بندی یک صفحه

این روند برای وب سایت های پروفایل شخصی مناسب تر است. این مانند کارت های کسب و کار دیجیتال است که در آن می توان مهمترین اطلاعات و ارتباطات خود را بدون ایجاد یک وب سایت فوق العاده ارائه داد که در نهایت در این مورد به نوعی بی فایده است. همه چیز در مورد رفتن به مینیمالیستی است و اطلاعات را به روشنی ارائه می دهد، اما هنوز هم به شیوه ای ظریف است. اگر به فکر تنظیم یک پروفایل شخصی در وب هستید، برای صفحه تان طرح بندی داشته باشید.

سازگار برای دستگاه های صفحه لمسی

علاوه بر فرمت قدیمی برای موبایل که برای وبسایتها وجود دارد، لازم نیست که سازگاری با دستگاههای صفحه لمسی را فراموش کنید. با افزایش محبوبیت تبلت و گوشی های هوشمند، نمی توانید فقط از تلفن همراه خود استفاده کنید و نسخه ای از وب سایت خود را برای صفحه نمایش های کوچکتر داشته باشید. به طور کلی باید به طراحی سایت توجه شود، اما همانطور که در یک صفحه کوچک دیده می شود، از این رو، با وضوح کوچک تر، اما با حفظ جزئیاتی که شما می خواهید مردم روی آن تمرکز کنند .

HTML و CSS3

اگر چه طراحان زیادی وجود دارد که به سادگی افکار فلسفی را دوست دارند، اما به آرامی به HTML5 روی می آورند. فلش سازگار با نسخه های تلفن همراه از وب سایت ها نیست و به عنوان کاربران اینترنت به تلفن های هوشمند و تبلت ها مهاجرت می کنند، طراحان وب نیاز به پیدا کردن چگونگی رفع آن دارند و پاسخ آن ها استفاده از HTML5 است. این برنامه به طراحان وب و توسعه دهندگان امکان می دهد طرح های خود را ، در عین اطمینان از انعطاف پذیری و اتصال داده ها سریعتر نیز ارائه دهند .

CSS3 یک روند دیگر برای طراحی سایت است و توسعه دهندگان از آشنایی با آن بسیار خوشحال هستند . شما می توانید وب سایت های با محتوا را با الزامات سبک وزن ایجاد کنید و صفحات تمیز و سریع بارگیری کنید - چه چیز دیگری می خواهید؟ Mastering CSS3 یکی دیگر از نیازهای شما برای طراحی بیشتر در سایت است.

انیمیشن و 3D

برای افزودن ادراک عمیق به وب سایتهای شما، طراحی سه بعدی احتمالا بهترین گزینه است. بله، انیمیشن و 3D کار سختی است، اما هنگامی که شما این کار را انجام می دهید، می توانید مطمئن باشید که وبسایت شما خاص و منحصر به فرد خواهد بود. کاربران وب سایت هایی را که "متفاوت" فکر میکنند و چیزی را که هیچ وب سایتی از آن ندارند را دارند ، قدردانی می کنند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/34/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.