12 اشتباه متداول سئو در بین وبلاگ نویسان

من در هفته جاری در مورد استراتژی موتورهای جستجو در مورد جستجوگرها از طریق وبلاگ ها صحبت کردم، به نظر می رسد که این موضوع 100? ارگانیک مربوط به سئو وبلاگ است. حتی سئو کاران برتر گاهی در وبلاگ های خود اشتباه می کنند ، به نظر شما آن ها چه اشتباهاتی می توانند مرتکب شوند؟ من در اینجا مهم ترین آن ها را لیست کرده ام:


.1 اجازه دادن به برچسب های عنوان برای تولید خودکار (از عنوان پست، دسته بندی ها، و غیره).

هر صفحه دسته بندی باید لینک مخصوص به خود را داشته باشد و خودتان آن ها را دستکاری کنید. فقط اجازه ندهید که نرم افزار های وبلاگ مجددا از عنوان پست یا نام گروه برای عنوان صفحه شما استفاده کنند. دلیل این کار چیست؟ از آنجا که یک عنوان پست ایده آل، به ندرت یک برچسب و تگ ایده آل است. عنوان پست یا عنوان گروه خود را سئو کنید برای مثال با اضافه کردن مترادف ها، چندین فعل در زمان های مختلف، و غیره به آن می توانید تاثیر زیادی برای جذب خواننده داشته باشید.

به عنوان مثال، صفحه ایی با عنوان "بازاریابی در شبکه های اجتماعی" دارید اما می توانید آن را به "رسانه های اجتماعی بازاریابی ، پادشاه سایت های شبکه های اجتماعی" تغییر دهید که علاوه بر جذابیت بیشتر کلمات کلیدی بیشتری را نیز در خود جای داده. چگونه باید این کارها را انجام دهید؟ اگر وبلاگ شما توسط WordPress طراحی شده باشد، می توانید از پلاگین WordPress به نام SEO Title Tag استفاده کنید.

اگر زمان یا منابع کافی برای تولید عنوان های منحصر ب فرد را نداشته باشید و مایل باشید با برچسب های خودکار تولید شده ادامه دهید، باید حداقل یک تگ عنوان سئو بر روی صفحه اصلی داشته باشید و سپس در بقیه وبلاگ ها قرار دهید، نام وبلاگ را در پایان عنوان برچسب به جای ابتدای آن (و یا حذف آن در مجموع) قرار دهید. این کار به شما برچسب های متمایز تر و منحصر به فرد ارائه می دهد.

2. صفحاتی که باید فهرست و ایندکس شوند.

بعضی از صفحات نباید به شاخص های جستجو مجاز باشند، زیرا آنها اساسا محتوای کمی تری نسبت به دیگ صفحات دارند (مانند فرم "ایمیل" و یا "صفحاتی با تصاویر زیاد"). صفحات ایندکس شده سئو خود را در Google با استفاده از سایت: query operator جستوجو کنید و صفحاتی که شایستگی زیادی برای ایندکس شدن ندارند را در فایل robots.txt غیر فعال کنید.

3. داشتن خانه های متعدد برای وبلاگ شما

آیا وبلاگ یا وب سایت شما با لینک های مختلف قابل دسترس است؟ به عنوان مثال، ries.typepad.com و www.originofbrands.com و originofbrands.com همه به یک صفحه منجر می شوند.

4. از "optional excerpts" برای به حداقل رساندن محتوای تکراری استفاده نکنید.

این ممکن است با نام های دیگر در سایر سیستم عامل های وبلاگ شناخته شده باشد، اما در WordPress "optional excerpts" در فرم Write Post است که در آن شما می توانید یک نسخه متناوب برای نمایش در صفحه permalink تعریف کنید. این امر محتوای پست منحصر به فرد به صفحه پیوندی را کاهش می دهد و باعث کاهش توانایی شما در سئو برای محتوای تکراری می شود.

5. از rel = nofollow به منظور استراتژیک جریان افزایش لینک استفاده نکنید.

برخی از پیوندهای داخلی بسیار مفید نیستند زیرا آنها دارای anchor text غیرمتعارف (مثل “Permalink” and “Comments”) هستند. برخی از لینک های خارجی تنها به افزایش نفوذ پیوند ها کمک می کند، و تاثیری در اعتار بخشیدن به سئو وب سایت یا جذب بازدید کننده ندارند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/31/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.