آخرین روند در طراحی وب

طراحی سایت از یک صفحه ساده ارائه اطلاعات خاص در اینترنت به طراحی فانتزی، با جزئیات پیچیده و برنامه های پیچیده رفته است؛ از این رو صنعت در حال دست زدن به نیازهای روزافزون تکنولوژی و روند در حال توسعه است.


روند رو به زوال می رود، برخی از گرایش های قدیمی در یک جعبه پنهان می شوند، در حالی که دیگر گرایش های قدیمی به زندگی باز می گردد و در برخی موارد، برخی از انقلاب های کاملا جدید نشان می دهد که همه چیز را از بین می برد. به همین دلیل است که طراحان وب در سراسر جهان باید با آخرین روند طراحی سایت در ارتباط باشند، زیرا مشتری همواره آن را درخواست می کند.

مثالی برای درک بیشتر

به عنوان مثال، نمی توانید دکمه های شبکه های اجتماعی را نادیده بگیرید. اینها نه چندان دور به عنوان یک روند ظاهر شدند، چرا که شبکه های اجتماعی در شبکه امروز بسیار محبوب هستند و نادیده گرفتن آنها به این معنی است که شما عملا بخشی از جمعیت نیستید. یا دیگری این که ، شما به سادگی نمی توانید یک طراحی سازگار با وب سایت خود را برای تلفن های همراه و تبلت ها فراموش کنید. این قطعا یکی از جدیدترین روندهای است که نمیتوان آن را نادیده گرفت. پیش بینی می شود که به زودی اینترنت به تلفن همراه برمی گردد و اگر آینده از آن بخواهد، طراح باید با آن کار کند.

به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم در مورد آخرین روند طراحی سایت در سال 2011 و روند جدید سال جدید را به شما بگویم. اگر فکر می کنید می توانید چیزی به این لیست اضافه کنید، خوشحال خواهیم شد که آن را بخوانیم! هیچ نظم خاصی از روند ارائه شده وجود ندارد. هر روند مهم است و همه چیز بستگی به نوع وب سایت طراحی شده برای طراح دارد.

تایپوگرافی بزرگ، تایپوگرافی کوچک

با استفاده از تایپوگرافی در طراحی سایت اخیرا بسیار "مرسوم، مد روز" بوده و هنوز محو نشده است. جایگزینی تایپوگرافی بزرگ و تایپوگرافی کوچک می تواند تاثیر قابل توجهی ایجاد کند حتی بدون استفاده از گرافیک های فانتزی. حداقل چیزی که ایجاد تایپوگرافی که برای وب سایت شما نیاز است ، دارد ، این است که وقت گرانبهای شما را نمیگیرد و از طرفی در نهایت شما را با یک طراحی فوق العاده سوپرایز می کند .

البته این کار برای تمام انواع وب سایت ها کار نمی کند، اما شما ممکن است از تایپوگرافی چشمگیر در Header ها، آرم ها یا پاورقی ها استفاده کنید. شما هرگز نمی دانید که چگونه این روند را دوست دارید و از آن در طراحی سایت های بیشتر استفاده می کنید، در عین حال ایده های جدیدی هم به ذهنتان می آیند. با استفاده از فونتهای فوق العاده و مخلوط کردن حروف پررنگ و .. تبدیل به یک روند شده و به راحتی کاربران را جذب می کند.

برای تصاویر و پس زمینه عکس آماده شو!

درست مانند هدر ها و پانورام های بزرگ و قابل توجه، تصاویر و عکس ها در زمینه های مختلف به منظور جذب توجه بازدیدکنندگان استفاده می شود. ما در حال حاضر برخی از پست های مربوط به زمینه های عکس را برای شما قرار می دهیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر آن را بررسی کنید و این بیشتر یا کمتر روند بسیار محبوبی است که اخیرا در وب استفاده می شود. مهمترین نکات را به یاد داشته باشید: فقط از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید و دقت کنید پس زمینه با محتوای شما قاطی نشود.

دکمه های شبکه اجتماعی نباید نادیده گرفته شود

همانطور که قبلا ذکر کردم، شبکه های رسانه های اجتماعی سایت را فتح کرده اند. مردم به اشتراک می گذارند و اجتماعی می شوند و این زندگی ای است که در سایت های بزرگ وجود دارد . از این رو حتی سعی نکنید که آیکون های رسانه های اجتماعی را مخصوصا محبوب ترین آن ها را فراموش کنید. افراد متفاوت هستند و شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند و به هیچ وجه صدمه ای به آنها نخواهد رسید تا همه افراد بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را در وبسایت های مورد علاقه خود به اشتراک بگذارند.
ادامه دارد


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/29/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.