فاکتور های بینگ و گوگل در سئو

بینگ در ماه اکتبر اعلام کرد که از بیش از 1000 سیگنال سئو مورد استفاده برای تعیین رتبه بندی صفحات استفاده می کند. گوگل معمولا با استفاده از بیش از 200 فاکتور سئو این کار را کرده است. بازی در پیش داریم . پیش بینی من این بود که گوگل به سرعت راهی برای برابری رقم بینگ پیدا کند. دیروز، آن را انجام داد.


200 فاکتور گوگل

گوگل طی چند سال اخیر گفته است که بیش از 200 سیگنال سئو برای رتبه بندی صفحات استفاده می کند. این رقم برای توضیح پیچیدگی تصمیم گیری درمورد صفحات اول نشان داده شده است، اما هرگز به عنوان نوعی از "لاف زدن" درباره ی حقوق الگوریتم پیچیده تر نبوده. اشمیت: فهرستی از عوامل رتبه بندی Google 200 نشان می دهد که اسرار تجاری بیشتر در مورد برخی از سیگنال های مورد استفاده توضیح می دهد.

1000 فاکتور بیینگ

در ماه اکتبر، بینگ به عنوان بخشی از اعلامیه خود برای استفاده از داده های فیس بوک برای ایجاد نتایج "دوست داشتنی" به 1،000 سیگنال رتبه بندی سئو خود اشاره کرد.

در Bing ما به بیش از 1000 سیگنال نگاه می کنیم تا بهترین نتیجه را بدست آوریم.

رها کردن جنگ های سیگنال رتبه بندی!

هیچ اشتباهی نکن. بینگ این رقم را 5 برابر بیشتر از رقمی که گوگل به طور تصادفی به آن اشاره کرده است، نمی دهد. ناگهان، تعداد سیگنال های رتبه بندی سئو تبدیل به یک مسئله رقابتی شد.

من فکر نمیکردم که گوگل برایی پاسخ دادن مدت زیادی را طول دهد !

گوگل مدتها ادعا کرد که بیش از 200 عامل سئو برای رتبه بندی نتایج جستجوی خود استفاده می شود. امروز، بینگ می گوید که از 1000 سیگنال استفاده می کند. انتظار می رود ادعای گوگل در مدت کوتاهی افزایش یابد.

1،000 سیگنال رتبه بندی گوگل

کمتر از یک ماه طول کشید تا گوگل به طور رسمی به بیینگ برسد. Matt Cutts، مدیر بخش مبارزه با اسپم گوگل در سخنرانی روز گذشته در Pubcon، گفت که گوگل دارای بیش از 200 سیگنال سئو است و بسیاری از آنها بیش از 50 متغییر در یک عامل واحد دارند.

باز هم، هیچ حادثه ای در اینجا وجود ندارد. 200 عدد سیگنال را در 50 عدد ضرب کنید و ادعا کنید که 10،000 عدد سیگنال سئو دارید و راهی برای گفتن آن این است که بگویید همیشه عدد 10000 وجود داشته و به طور ناگهانی افزایش نیافته !
در بیطرفی، Cutts در پاسخ به سوال که ویرایشگر اخبار خود، بری شوارتز، سوال کرد، بیانیه ای مطرح کرد. به همین ترتیب، او یک سخنرانی بزرگ در مورد اینکه چگونه رتبه بندی گوگل از بینگ پیشی گرفت نداشت. و او گفت که نمیخواهد وارد مسئله بازی با ارقام شود ! اما دوباره او ارقام را از بین برد !

این واقعا مهم نیست

همه چیز خنده دار تر از هر چیز دیگری است. من شکی ندارم که گوگل تغییراتی داشته باشد. من شکی ندارم که بینگ دارای 1000 عامل سئو خودش است. اما خیر، اینگونه نیست که هرکس سیگنال هایسئو بیشتری نسبت به رقیب خود داشته باشد ، به نحوی که یک موتور جستجوی بهتر را ایجاد می کند. این یک سیگنال وحشتناک برای استفاده است!


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/30/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.