نقض و مجازات هرزنامه موتور جستجوگر ( قسمت دوم )

Piracy / DMCA

به روزرسانی "Pirate" سایتهایی را هدف قرار داد که قوانین حق تکثیر سئو را نقض میکنند. گوگل تحت فشار اتحادیه صنایع ضبط صنعتی آمریکا (RIAA)، افراد قدرتمند و دستگاه های دولتی هالیوود، سایت هایی را که تعداد زیادی از درخواست های "حذف" دیجیتال هزاره (DMCA) را دریافت کرده اند، مجازات می کند.

بعید است که بیشتر سایتها باید با این مسائل سئو مقابله کنند، اما شما باید هر گونه اعلانهای حذف DMCA را که در حساب کنسول Google Search شما نشان داده میشوند، مدیریت کنید.


در مورد به روز رسانیPirates سئو در مقوله های زیر بیشتر بدانید:

  • گوگل: به روز رسانی Pirate
  • حقوقی: حق نسخه برداری

آگهی / طرح بالا سنگین

آیا شما تا به حال در یک سایت بوده اید و پیدا کردن محتوای واقعی سئو در میان تعداد زیادی از تبلیغات برایتان سخت بوده است؟ گوشت گاو کجاست؟


این چیزی است که الگوریتم طرح بندی صفحه باید به آن اشاره کند. اغلب به عنوان Top Heavy اشاره می شود، این مجازات برای سایت هایی است که تجربه کسب کردن کاربر را با قرار دادن بیش از حد تبلیغات قبل از محتوای سئو، محروم می کنند. بنابراین کاربران خود را برای محتوای تبلیغاتی جستجو نکنید.

تظاهرات نفوذی نیز موضوعی است که گوگل علیه آن هشدار داده و اقداماتی را انجام داده است:

جریمه تبلیغات غول پیکر گوگل در حال حاضرفعال است

گوگل مجازات های بینظیری را برای سرقت از طریق تلفن همراه فراهم کرده است.

لینک های پرداخت شده

گوگل خود را ممنوع اعلام کرد، همچنین گوگل ژاپن زمانی که این بخش به خرید لینک رسید برای 11 ماه ممنوع اعلام کرد.

این مدت طولانی تر از J.C.penny در سال 2011 (سه ماه) مجازات شد. اما J.C.Penny پس از اینکه خرید پیوند پرداختش در سراسر یک مقاله غول پیکر نیویورک تایمز پراکنده شد، مجروح شد. چند فلوسایت بزرگ آنلاین هم انجام داد. و Overstock از طریق یک مقاله وال استریت ژورنال چکش کرد.

بحث در مورد این است که آیا گوگل باید به شدت علیه کسانی که پیوندها را به مدت چندین سال خریداری و فروش می کنند ادامه دهد!  خط پایین این است که برای رتبه بندی در گوگل، شما باید از قوانین گوگل پیروی کنید - و یکی از قاعده های آن می گوید خرید و فروش لینک ها به گونه ای نیست که به اعتبار رتبه بندی موتورهای جستجو برسد.


اگر تصمیم گرفتید قوانین گوگل را نادیده بگیرید، اگر به دام افتادید ، بهتر است به فکر رحم باشید . و اعتقاد ندارم به برنامه هایی که به شما می گویند که لینک های پرداخت شده شما غیر قابل کشف است. اینگونه نیستند، مخصوصا وقتی که بسیاری از آنهایی که بی سر و صدا قرار دارند، آنها توسط احمقانه ها اجرا می شوند.

در مورد Bing، رسما، برای لینکهای پرداختی جریمه نمیشود، اما در تمرینات خنثی است.


رده زیر دارای پست هایی با اطلاعات بیشتر در مورد لینک های پرداخت شده است:


پیوند ساختمان: پیوند پرداخت شده

VL: اسپم پیوند

به نظر شما با کمک نرم افزارهای خودکار، وسوسه ای برای اجرا و حذف لینک در انجمن ها و وبلاگ ها، همه با متن بسیار بهینه سازی شده (مانند "Louis Vuitton Handbags 2013")ایجاد میشود؟

شما اشتباه میکنید

شما همچنین سئو را انجام نمی دهید، اما متاسفانه، همه افرادی که از اسپم متنفر هستند، این احساس را می کنند که سئو چیست؟ بنابراین سئو ها با اشتیاق از شما متنفر هستند


اگر با آن پیش بروید، بیشتر لینک ها آن اعتباری که شما درباره آن فکر می کردید، به شما نمی دهد. در نهایت، شما ممکن است خود را بسیار نزدیک به یک مجازات پیدا کنید.


این مجازات در این نسخه از جدول با توجه به تلاش های گوگل در خنثی سازی و مجازات اسپم لینک و به ویژه پرتاب به روز رسانی "penguin" ساخته شده است.

اگر شما از طرف سختی گرفتار شده اید یا اگر یک شرکت سئو "پرواز" شبانه سایت شما را در به راحتی و با گول زدن از شما گرفت ، می توانید این لینک ها را در هر دو Google و Bing به امید رستگاری و شروع تمیز رد کنید.

اطلاعات بیشتر و رستگاری

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسپم ها، شما ممکن است این دسته را بررسی کنید: اگر به دنبال رستگاری هستید، اینجا در مورد نحوه اعمال یا حذف جریمه ها و نحوه درخواست بازپس گرفتن از گوگل راهنمایی می شودید:

جستجوگرها: هرزنامه

گوگل: مجازات

گوگل: پیوند Disavow

گوگل: به روز رسانی پنگوئن

فرم درخواست مجدد بینگ

یک کپی مرجع از جدول تناوبی دریافت کنید

تبریک می گویم! اگر شما از ابتدا از طریق خواندن این راهنما کار ها را انجام داده باشید،به خوبی انجام شده است! ما همچنین برای شما پاداشی داریم.


در ادامه می توانید به صفحه دانلود بروید و شما می توانید یک نسخه PDF از جدول دوره ای از عوامل موفقیت جستجوگرها مناسب برای چاپ، فریم و یا فقط مرجع آینده پیدا کنید. شما همچنین می توانید تصاویری را که می توانید در سایت خود جاسازی کنید پیدا کنید.


بهترین شانس با تلاش های شما در مورد سئو !!


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/25/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.