باید قوانین طراحی سایت را دنبال کنید!

تغییر اجتناب ناپذیر است! من می دانم که این سه کلمه قدیمی و خسته کننده هستند و در زمان های دور استفاده شده اند. اما، آنها همچنان حقیقتا به خصوص در مورد اینترنت به دلیل آنکه یکی از ناپایدارترین رسانه ها هستند، حقیقت دارند. آنچه در فلاش افزایش می یابد در هیچ زمان ناپدید می شود. جای تعجب نیست که چرا بسیاری از وب سایت ها به طور دائمی برای طراحی سایت مجدد انتخاب می کنند تا در بازی بمانند. طراحی سایت مجدد در حال حاضر یک صنعت پر رونق است و این از نادانی ما است که همین طور آن را نادیده بگیریم. به دلایل مختلف، آیا رشد و یا طراوت  با طراحی سایت مجددا همراه شده است؟ صنعت اینترنت به ناچار تغییر می کند. آیا شما برای طراحی سایت دوباره آماده هستید یا فقط به عقب می نشینید و دیگران را مجاز می بینید؟


دوباره طراحی کردن برای خودتان را متوقف کنید !

جدی گفتم! مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد، اجازه ندهید که قاضی نهایی کار شما باشید. شما یک وب سایت را برای راحتی خود طراحی سایت مجدد نمیکنید. شما رنگ دکمه را از رنگ آبی به رنگ قرمز جایگزین نمی کنید زیرا شما آبی را دوست ندارید. شما این کار را می کنید زیرا شما می خواهید خوانندگان سایت شما و شما را در طراحی مجدد وب سایت ها قدردانی کنند. شما آن را برای مخاطبان خود انجام می دهید. آیا این مسئله شفاف است؟

"در میان برخی از مواردی که اشاره شده است، آیا هیچ انسان پویا از عملی وجود دارد، که به تعیین جنبه از بیان شورش جمعی فردا کمک کند؟ این سوال را درک کنید و بدانید که برای ایجاد مخلوقات زیبا به خاطر ارزش زیبایی شناختیشان ، فردا هیچ اهمیت اجتماعی نخواهند داشت،ونسبت به احساسات عاطفی خود ، بی احساس خواهد بود. هر دوره حاوی شرایطی برای ایجاد یک شورشی است. "~ Piet Zwart.

نظرات دیگران

دفعه بعد، زمانی که شما برای طراحی سایت دوباره طراحی کردید، قبل از اینکه زندگی کنید، از دوستان و خانواده تان بپرسید که آیا طراحی دوباره مناسب شرایط است یا خیر؟ ببینید، من می دانم که با استفاده از یک گروه از کاربران غیرممکن است که شما نتایج دقیق تست رابه دست آورید ، اما شما می توانید با افکنده کردن افکار خود به آن نزدیک شوید. اجازه بدهید به شما یک داستان بسیار جالبی بگویم. اگر چه این به طراحی مجدد وب سایت مربوط نمی شود بلکه از نظر معنا به یکدیگر نزدیک هستند:

قبل از راه اندازی Google Wave برای عموم،  Waveآن را برای مجموعه کارکنان خود منتشر کرد. این کارکنان به اصطلاح گوگل که موج آزمایش را آزمایش کردند، یک دسته عظیم از نجیب زاده ها بودند که می توانستند با دلایل آشکار مرتبط با موج باشند. هنگامی که افسر ارشد گوگل متوجه شد که Wave در حقیقت موجها را در محوطه دانشگاه اش منتشر می کند، تصمیم گرفتند Google Wave را برای عموم آزاد کنند. نتیجه، همانطور که همه ما آن را می دانیم، فاجعه آمیز بود. گوگل تصریح کرد که کارمندانشان مانند عموم مردم هستند که از Google Wave پس از انتشار عمومی خود استفاده خواهند کرد. این مورد مناسبی نبود و از همین رو  Google Wave از ابتدا سقوط کرد.


آیا معنای آن را دریافت کردید؟ هنگامی که یک محصول جدید را طراحی میکنید ، خود را در جای مخاطبان نگذارید. مطمئنا شما آن را خراب می کنید !

روح وب سایت خود را از دست ندهید

یک وب سایت 10 روزه می تواند برای طراحی مجدد چندگانه برود بدون اینکه درمورد از دست دادن بازدیدکنندگان یا هرچیز دیگری فکر کند .  اما اگر وبسایت خود را با پایه بازدید کننده متعهد کند، طراحی مجدد باید به طور جدی برنامه ریزی شود. هنگامی که مطمئن هستید طراحی مجدد وب سایت شما ضروری است، پس مطمئن شوید که شما یک طراحی را انتخاب می کنید که تغییر ظاهر وب سایت شما را تغییر می دهد اما نه احساس آن. باید فهمید که روح وبسایت برای حفظ پایه کاربر قدیمی حتی بعد از باز شدن وب سایت با نگاه کاملا جدید اهمیت دارد.


بازنویسی وب سایت نباید چنین باشد که بازدیدکنندگان منظم باید وقت بیشتری را برای درک مکان جدید محتوای مورد علاقه خود صرف کنند.


ادامه دارد



منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/26/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.