اصول طراحی سایت تمیز ( قسمت دوم )

تصاویر مورد استفاده باید یک تاثیر بصری قوی داشته باشند، چه در مورد رنگ و چه پیامی که ارسال می کنند. و هنگامی که من می گویم تاثیر به معنی طیف رنگی از رنگ ها و ایده های جمع شده به صورت گرافیکی است که بر محتوای شما تاثیر نمی گذارد. در نهایت به شما بستگی دارد که آیا می خواهید از گرافیک در طراحی سایت مینیمالیست خود استفاده کنید یا نه. رنگ منحصر به فرد نیز در صورتی که به صورت عاقلانه استفاده شود، تأثیری قوی خواهد داشت.


قابهای منحصر به فرد به بهترین صورت کار می کنند

به منظور ایجاد علاقه بصری شما نیاز به کار بر روی قالب درست دارید . ممکن است زمان بیشتری برای ایجاد یک قاب برای طراحی سایت مینیمالی گذاشته شود زیرا شما باید هنگام ایجاد سلسله مراتب توجه داشته باشید. قبل از ساخت قالب برای طراحی سایت شما، شما باید تصمیم بگیرید که کدام محتوا ضروری است و نمی تواند اول از همه حذف شود، بنابراین اولویت بندی باید وجود باشد. شما همچنین باید درباره هم ترازی فکر کنید و سپس تعادل خاصی را در طراحی سایت خود ایجاد کنید.

در مورد قابلیت استفاده فراموش نکنید

در نهایت این مهم ترین چیز است – کاربر هنگام استفاده از سایت شما چه حسی دارد بله، باید ساده، شسته و ریز و شیک باشد، اما در عین حال نباید ناوبری را نیز فراموش کنید. سعی کنید در مورد ناوباری نو آوریی به خرج ندهید. افراد با استفاده از نوار بالا یا چپ به مرور هدایت می شوند و زمانی که آنها با چیز جدیدی مواجه میشوند ، ممکن است گاهی اوقات گیج شوند. این یک قانون اثبات شده نیست . هنگامی که مطمئن شدید ناوبری شما ساده است، پیش بروید و آن را در وب سایت خود قرار دهید. فقط به یاد داشته باشید که انواع مختلفی از کاربران وجود دارد و برخی از آنها ممکن است دوستانه نسبت به این نوع تغییرات واکنش نشان ندهند .

درباره رنگ ها و کنتراست

بعضی از طراحان به عنوان یک انتخاب برای طراحی سایت مینیمالیستی خود به سیاه و سفید ساده یا سفید میپردازند. من می گویم هر رنگ رنگین کمان را می توان برای طراحی سایت استفاده کرد تا زمانی که آن بر محتوای شما تاثیر گذار نباشد . رنگ می تواند هر دو را انجام دهد – باعث توجه بیشتربه محتویات وبسایت شود یا باعث شود مطالعه و تمرکز روی آن غیر ممکن باشد، بنابراین این یک انتخاب مهم است. قبل از تصمیم گیری در مورد رنگ، کمی بیشتر فکر کنید.

سعی کنید هنگام اجرای طرح خود با رقبا بازی کنید. این میتواند به شما کمک کند به برخی از محتویات یا اطلاعاتی را که لازم دارید به آن ها اشاره کنید و آن را آسانتر بیان کنید از ظاهر کمک بگیرید. اگر تصمیم به استفاده از فضای سفید و خالی بیشتری برای طراحی سایت مینیمالیستی که رسایی داشته باشد را دارید، باید کنتراست را اضافه کنید.

در نهایت به شما و تصور شما بستگی دارد که چگونه طراح وب سایت خود را طراحی می کنید. اما من به شدت توصیه می کنم که شما از قوانین خاصی که قبلا ثابت شده اند که موفقیت آمیز اند استفاده کنید اگر شما می خواهید یک طراحی سایت خوب داشته باشید، به ویژه اگر شما هنوز مطمئن نیستید که چگونه شما می خواهید وب سایت خود را به پایان برسانید.

این ها بعضی نکات ضروری منحصر به فرد برای طراحی سایت بودند، اما من می دانم که ممکن است برخی از آنها را در این متن جا انداخته باشم و گفتن آنها را فراموش کرده باشم، از این رو در پست های بعدی من با راهنمایی های بیشتری در خدمت شما خواهم بود .

موفق باشید به همه طراحان خلاق که این متن را میخوانند !


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/23/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.