رسانه های اجتماعی و رتبه بندی در نتایج جستجو

استفاده از لینک ها به عنوان یک عامل سئو ی offpage، یک جهش بزرگ برای موتورهای جستجو بود. اما در طول زمان، به دلایل مختلف، لینک برخی از ارزش خود را از دست داده است. بعضی از سایت ها در مورد پیوند دادن خساست به خرج دادند. دیگران لینک ها را برای کمک به مبارزه با هرزنامه ها مسدود کردند و پیوندهای خریداری و فروخته میشوند، آنها را کمتر قابل اعتماد می سازد.


رسانه های اجتماعی را وارد کنید اگر پیوندها راهی برای "رای دادن" به نفع سایت ها بودند، به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی نشان دهنده یک راه برای ادامه رفتار رأی گیری است. سیگنال های اجتماعی به عنوان عوامل رتبه بندی سئو بالقوه ظاهر می شوند، به عنوان موتورهای جستجو، چگونگی استفاده از تعامل و رفتار اجتماعی ما را تعیین می کنند.

گوگل بارها اعلام کرده است که از طریق شبکه های بزرگ اجتماعی فیس بوک و توییتر به عنوان وسیله ای برای رتبه بندی سئو ی صفحات استفاده نمی کند. با این حال، عقل متعارف در بین بسیاری از سئو ها - و دیدگاه ما - این است که اجتماع به عنوان یک عامل غیرمستقیم مهم است.

محتوا که به طور اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، به نوبه خود، می تواند لینک ها و یا تعامل را به دست آورد که عوامل رتبه بندی مستقیم است. در نتیجه، توجه به رسانه های اجتماعی برای موفقیتسئو اهمیت دارد.

شهرت اجتماعی

همانطور که موتورهای جستجو تمام پیوندها را به طور یکسان نمی شمرند، تمام حساب های اجتماعی را هم به صورت یکسان مشاهده نمی کنند. این امر منطقی است، زیرا هر کسی می تواند یک حساب کاربری جدید در یک شبکه اجتماعی ایجاد کند. برای جلوگیری از ایجاد 100 حساب مختلف برای ساختن buzz جعلی چه کاری میتوان انجام داد؟

هیچ چیز، واقعا، غیر از این واقعیت است که حسابهای تقلبی مانند این اغلب می توانند به راحتی قابل تشخیص باشند. آنها ممکن است فقط تعداد انگشت شماری از دوستان با کیفیت را در شبکه خود داشته باشند، و تعداد کمی از آنها ممکن است در کنار مواردی که به اشتراک می گذارند عبور کنند.

در حالت ایده آل، شما می خواهید از حساب های اجتماعی با شهرت خوب منابع به دست آورید. داشتن حضور اجتماعی خود که به خوبی در نظر گرفته شده است، بسیار مهم است. بنابراین در سیستم های اجتماعی مربوطه در راه واقعی و معتبر شرکت کنید، درست همانطور که با وب سایت خود یا مشتریان خود در یک محیط آفلاین قرار می گیرید.

سهام اجتماعی

همانند لینک ها، کسب سهام اجتماعی با کیفیت خوب ایده آل است، اما به طور گسترده ای در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. چیزهای خوب زمانی اتفاق می افتد که مردم بیشتر سایت یا برند شما را ببینند.

باز هم مشارکت در سایت های اشتراک گذاری اجتماعی بسیار مهم است. اگر شما یک حساب توییتر ندارید، یک صفحه فیس بوک یا یک صفحه Google+ خیلی چیز ها را از دست داده اید . شما در حال ایجاد یک شبکه که می تواند به گسترش مطالب (سایت) و برند شما کمک کند نیستید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/22/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.