طراحی سایت چیست ؟ ( بخش پنجم )

نکته 4 :

تمرین همه چیز را عالی میکند- این یک حقیقت جهانی است وفکر می کنم همه شما در مورد این با من موافق هستید. همانطور که قبلا ذکر کردم باید دائما تمرین کنید و دنیا را مانند یک طراح ببینید، یعنی تمام اطلاعات جالب که می بینید ، ثبت کنید وسپس آن را به طراحی سایت تبدیل کنید. درحالی که درهمان زمان باید چیزهای جدید را امتحان کنید. هرچیزی که در تئوری یاد میگیرید، بهتر است آن را بصورت عملی پیاده کنید .

هیچ ضرری نخواهد داشت، به علاوه شما هرگز نمی دانید که چه چیزی ممکن است از آب درآید. شما باید سعی کنید و حتی اگر شکست بخورید، از اشتباهات خود یاد می گیرید، در غیر این صورت شما به هیچ وجه چیزی یاد نمی گیرید.

نکته 5 :

یک نقاش بدون نقاشیش نمی تواند نقاشی کند؟ خوب برای طراح وب یکسان است. شما باید آماده باشید و ظروف خود را همیشه آماده کنید. این بدان معنی است که اگر شما برنامه نویسی می کنید، به تعدادی از ویراستارمتن نیاز خواهید داشت. تعدادی ویرایشگر متن رایگان در وب وجود دارد، اما شما همچنین می توانید با قیمتی اندک سردبیران بهتری داشته باشید.

گران ترین ابزار مورد نیاز شما احتمالا فتوشاپ است، اما هنگامی که آن را دریافت کنید، شما آزاد هستید که مهارت های خود را تمرین کنید و رویای خود را برای تبدیل شدن به طراح وب درست کنید. دیگر نرم افزار های گرافیکی ویرایش نیز وجود دارد که می توانید به صورت رایگان در وب مانند GIMP دریافت کنید.

نکته 6 :

پیش از گرفتن کار رویایی در طراحی سایت که برای آن ذوق دارید، به یک نمونه کار (یک نمونه کار نمایشی از تمام آثار و پروژه های خود) نیاز دارید. مدرک طراحی سایت ممکن است کمی کمک کند، اما مردم دوست دارند مهارت های شما را ببینند و تصویر دیدنی از آنچه شما می توانید انجام دهید.

ما توصیه می کنیم بر روی پروژه های خود مانند یک وب سایت شخصی یا یک وب سایت برای گروه راک مورد علاقه خود کار کنید - مطمئن هستم افرادی را که مایل به انجام آن هستند، پیدا خواهید کرد، مخصوصا اگر در ابتدا این کار را به صورت رایگان انجام دهید. همچنین مهم است که رزومه خوبی داشته باشید و تمام موفقیت ها و دستاوردهای خود را بیان کنید. و تنها پس از آن، واقعا برای مصاحبه آماده می شوید (اگر وجود داشته باشد)، به این معنی که شما باید اطلاعات بیشتری درباره شرکت بدست آورید تا آنچه تنها در آگهی نوشته شده است.

اگر شما به دنبال یک کار آزاد به عنوان یک طراح وب هستید، مواظب هک های آنلاین باشید. اینترنت پر از آنهاست مراقب باشید و مشتریان بالقوه خود را با دقت انتخاب کنید و بهتر است منتظر فرصتی دیگر باشید اگر چیزی مشکوک را در مورد مشتری خود حس میکنید.

نکته 7 :

در نهایت ممکن است برای شروع کار حرفه ای در طراحی سایت به نظر می آید. همانطور که قبلا ذکر شد، بسیاری از طراحان خوب وجود دارند که می توانند نقطه شما را به خوبی نشان دهند حتی اگر شما به اندازه کافی خوب نباشید .

مهم این است که اطمینان مطمئن باشید و به خودتان اعتقاد داشته باشید و حتی اگر آنطور که انتظار داشتید از شما ستایش نشد، مجبور نیستید دلسرد نشوید. یک چیز باید به یاد داشته باشید این است که اگر شما جسورتر هستید و گاهی اوقات می خواهید که حرفه ای تر به نظر برسید، وسوسه میشوید کاری را سریعتر از دیگران انجام دهید در حالی که از کیفیت پایین تری برخوردار خواهد بود .

کیفیت مهمتراز کمیت است. وعده های پوچ را تحویل ندهید ، اگر قادر به مدیریت آن نیستید‌ . اگر مردم متوجه شوند که شما حرفه ای نیستید واخلاق کار ندارید، آنها به نوبه خود دور می شوند و به آسانی کلمه پراکنده میشوند ، و ممکن نیست که به زودی یک مشتری پیدا کنید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/13/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.